Dostawa i odbiór

PODSTAWOWE INFORMACJE O WYSYŁCE:

1. Aby poznać koszt wysyłki dla danego towaru prosimy dodać go do koszyka. W przypadku zamówienia większej ilości sztuk, zazwyczaj jesteśmy w stanie obniżyć koszty wysyłki. Prosimy o kontakt w kwestii ustalenia ewentualnej obniżki.

2. Wszystkie przesyłki wielkogabarytowe wysyłane są firmą kurierską JAS FBG, PEKAES oraz DB SCHENKER. Wybrane towary o wadze do 30 kg wysyłane są firmą kurierską DPD, Pocztą Polską lub do paczkomatów InPost.

3. Przy przesyłce kurierskiej obowiązuje regulamin firmy realizującej dostawę towaru. Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z podstawowymi informacjami o wysyłce oraz ze szczegółowymi zasadami dostawy towaru dla poszczególnych przewoźników jak i regulaminem firmy JAS FBG, PEKASES, DB Schenker, DPD, Poczta Polska lub InPost.

4. Termin realizacji zamówionego towaru o okresie oczekiwania 4-14 dni uzależniony jest od ilości aktualnie realizowanych zamówień. Ponieważ w trosce o dobre imię naszej firmy jak i Państwa zadowolenie z zakupu, każdy towar jest sprawdzany przed wysyłką dlatego najwcześniej towar może dotrzeć do Państwa w ciągu 4, a najpóźniej 14 dni kalendarzowych. Średnio towar oznaczony jasnozielonym kolorem dociera do naszych klientów w ciągu 7 dni. 

Nadanie Towaru realizowane jest niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie zasadniczo 31 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty; z ważnych przyczyn termin ten może ulec wydłużeniu o dalszych 7 dni roboczych, przy czym Sprzedający zobowiązany jest na żądanie Klienta będącego konsumentem podać te ważne przyczyny (w przypadku Klientów innych niż Klienci będącymi konsumentami nie jest konieczne, aby zaistniały ważne przyczyny oraz nie jest konieczne podawanie ewentualnych przyczyn wydłużenia terminu nadania Towaru takiemu Klientowi).

5. Jeżeli wysyłka ma być na inny adres, niż podany w formularzu zamówienia prosimy o natychmiastowy kontakt i upewnienie się, iż otrzymaliśmy maila ze zmianą adresu.

6. Nie wysyłamy Przesyłek za pobraniem.

7. Podane koszty wysyłki nie obejmują kosztów wniesienia. Kurier nie wnosi przesyłek powyżej 30 kg.

8. Nasze meble [za wyjątkiem stołów, wybranych ław i ram łóżek] są wysyłane w całości i nie wymagają żadnego montażu. Brak możliwości wniesienia towaru nie może być podstawą do reklamacji.

8. Reklamacje są uwzględniane po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. Wszystkie inne wynikające z uszkodzeń na skutek transportu nie będą przez nas rozpatrywane

9. Nie mamy wpływu na godziny pracy kuriera dlatego nie możemy ustalić wybranej godziny dostawy. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych trasa dostawy towarów ustalana jest codziennie dlatego nie ma możliwości ustalić bezpośredniego nr tel do kuriera wcześniej niż w dniu dostawy. Mogą Państwo próbować ustalić przybliżoną godzinę dostawy oraz uzyskać bezpośredni nr tel do kuriera. W tym celu należy w dniu dostawy skontaktować się z najbliższym Państwa miejscowości oddziałem firmy kurierskiej i podać nr listu przewozowego otrzymanego w wiadomości e-mail.

10. Istnieje możliwość dostarczenia w sobotę. Do dostawy w sobotę należy doliczyć 100% ceny za standardowy dzień (przykład: cena za dostawę komody wynosi 50 zł w dzień powszedni, a w sobotę cena za dostawę tej samej komody wyniesie 100 zł). W dniu wysyłki przesyłamy wiadomość e-mail z informacją o przesyłce wraz z numerem listu przewozowego. 

11. W przypadku przesyłek małogabarytowych [do 30 kg] możliwa jest dostawa do wybranego paczkomatu, punktu pocztowego, kiosku Ruchu lub stacji paliw Orlen. Niestety ze względu na ograniczenia związane z wymiarami przesyłek nie każdy towar może zostać wysłany w taki sposób. W przypadku wyboru płatności za pobraniem można wybrać jedynie kuriera DPD lub dostawę do punktu pocztowego.

12. Śledzenie przesyłki Firma DB SCHENKER (proszę kliknąć w nr listu przewozowego otrzymany mailem lub pod adresem https://www.logistics.dbschenker.pl/log-pl-pl/start/sledzenie-przesylek-eschenker/trackinglandjjj.html wybrać "Nr listu" oraz wpisać numer otrzymany w mailu) 

Śledzenie przesyłki Firma DPD (proszę kliknąć w nr paczki otrzymany mailem lub pod adresem https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel wybrać "Nr paczki" oraz wpisać numer otrzymany w mailu) 

Śledzenie przesyłki Firma JAS FBG (proszę kliknąć w nr przesyłki otrzymany mailem lub pod adresem https://przesylka.jasfbg.com.pl/pubtracing.aspx wpisać numer otrzymany w mailu)

Śledzenie przesyłki Firma PEKAES (proszę kliknąć w nr przesyłki otrzymany mailem lub pod adresem https://www.pekaes.pl/pl/dla-klienta.html wpisać numer otrzymany w mailu)

W przypadku dostawy Pocztą Polską lub do paczkomatu InPost, przewoźnik poinformuje o szczegółach dostawy drogą mailową i/lub sms.

13. SZCZEGÓŁOWE ZASADY DOSTAWY ORAZ REGULAMIN I DOKUMENTY FIRMY DB SCHENKER

W momencie nadania przesyłki wysyłamy drogą mailową nr listu przewozowego za pomocą którego można śledzić trasę przesyłki online. Przesyłka może zostać nadana na konkretny, wybrany przez Państwa dzień zgłoszony w dniu zakupu. Większość przesyłek dociera na drugi dzień od dnia nadania wysyłki przy czym kurier zastrzega sobie prawo do dostawy w ciągu 48 godz (dotyczy dni roboczych). W przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt. Dostawa odbywa się w godzinach od 08:00 do 17:00. Istnieje możliwość dostarczenia do 10.00 rano. Do takiej dostawy należy doliczyć 50% ceny standardowej (przykład: cena za dostawę komody wynosi 50 zł w godz. 8.00-17.00, a do 10.00 cena za dostawę tej samej komody wyniesie 75 zł). W dniu wysyłki przesyłamy wiadomość e-mail z informacją o przesyłce wraz z numerem listu przewozowego. Proszę pamiętać, że zawsze przysługuję Państwu prawo do sprawdzenia przesyłki przy kurierze, a ten, zwłaszcza w wypadku braku palety lub widocznych uszkodzeń opakowania, zobowiązany jest sporządzić protokół szkody bez którego reklamacje związane z uszkodzeniem towaru przez kuriera nie będą rozpatrywane. Pozostałe obwarowania dostawy towarów dostępne w regulaminie DB Schenker dostępnym pod poniższym linkiem. 

https://www.dbschenker.com/pl-pl/produkty/dokumenty-dla-klientów/dokumenty-lądowe-krajowe

14. REGULAMIN ORAZ DOKUMENTY FIRMY DPD

https://www.dpd.com.pl/Inne/Regulaminy

15. SZCZEGÓŁOWE ZASADY DOSTAWY ORAZ REGULAMIN I DOKUMENTY FIRMY JAS FBG

W momencie nadania przesyłki wysyłamy drogą mailową nr listu przewozowego za pomocą którego można śledzić trasę przesyłki online. Przesyłka może zostać nadana na konkretny, wybrany przez Państwa dzień zgłoszony w dniu zakupu. Większość przesyłek dociera na drugi dzień od dnia nadania wysyłki przy czym kurier zastrzega sobie prawo do dostawy w ciągu 48 godz (dotyczy dni roboczych). W przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt. Dostawa odbywa się w godzinach od 08:00 do 16:00. Przewoźnik o momencie wyjazdu przesyłki z magazynu docelowego do miejsca przeznaczenia poinformuje drogą sms. Telefon kontaktowy do magazynu docelowego oraz bezpośrednio do kierowcy podany będzie pod adresem śledzenia przesyłki online w dniu dostawyProszę pamiętać, że zawsze przysługuję Państwu prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, kurier zobowiązany jest sporządzić protokół szkody bez którego reklamacje związane z uszkodzeniem towaru przez kuriera nie będą rozpatrywane. Pozostałe obwarowania dostawy towarów dostępne w regulaminie JAS FBG dostępnym pod poniższym linkiem. 

http://www.jasfbg.com.pl/pl/dokumenty/spedycja-drogowa-spedycja-drogowa-

16. SZCZEGÓŁOWE ZASADY DOSTAWY ORAZ REGULAMIN I DOKUMENTY FIRMY PEKAES

W momencie nadania przesyłki wysyłamy drogą mailową nr listu przewozowego za pomocą którego można śledzić trasę przesyłki online. Przesyłka może zostać nadana na konkretny, wybrany przez Państwa dzień zgłoszony w dniu zakupu. Większość przesyłek dociera na drugi dzień od dnia nadania wysyłki przy czym kurier zastrzega sobie prawo do dostawy w ciągu 48 godz (dotyczy dni roboczych). W przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt. Dostawa odbywa się w godzinach od 08:00 do 16:00. W przypadku nieobecności odbiorcy przewoźnik pozostawia informację o próbie dostarczenia przesyłki na podstawie których można ustalić ponowny termin dostarczenia towaru w ciągu najbliższych dwóch dni roboczychProszę pamiętać, że zawsze przysługuję Państwu prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, kurier zobowiązany jest sporządzić protokół szkody bez którego reklamacje związane z uszkodzeniem towaru przez kuriera nie będą rozpatrywane. Pozostałe obwarowania dostawy towarów dostępne w regulaminie PEKAES dostępnym pod poniższym linkiem. 

https://www.pekaes.pl/pl/dla-klienta.html

17. REGULAMIN ORAZ DOKUMENTY INPOST 

https://inpost.pl/pl/pomoc/cenniki-i-regulaminy/regulaminy

18. REGULAMIN ORAZ DOKUMENTY POCZTA POLSKA

https://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2014/01/REGULAMIN-POCZTEX-zal.-nr-1A.pdf 

INFORMACJE O DOSTAWIE TRANSPORTEM ŚWIADCZONYM PRZEZ MEBLE KOLONIALNE 24

W ramach prowadzonych przez nas usług mamy dla Państwa do zaoferowania również własny transport. 

Przewóz towaru w takim wypadku odbywa się busem przystosowanym do transportu mebli, dlatego mają Państwo gwarancję, iż paczki dotrą do Państwa w nienaruszonym stanie. 

Koszt takiego transportu uzależniony jest od miejsca magazynowania. 

W przypadku gdy miejsce magazynowania towaru znajduje się w Bochni, koszt wynosi:

40,- zł do granicy miasta Bochnia oraz 3,- zł za każdy kilometr licząc od granicy do miejsca dostarczenia towaru. Jeśli miejsce dostarczenia towaru znajduje się w granicach miasta koszt wynosi 40,- zł bez względu na lokalizację.

W przypadku gdy miejsce magazynowania towaru znajduje się w Krakowie, koszt wynosi:

60,- zł do granicy miasta Krakowa oraz 3,- zł za każdy kilometr licząc od granicy do miejsca dostarczenia towaru. Jeśli miejsce to znajduje się w granicach miasta koszt wynosi 60,- zł bez względu na lokalizację.

W granicach miast Bochnia oraz Kraków istnieje również możliwość wniesienia dostarczonego towaru. Zasadniczo koszt takiej usługi to 50,- zł do 1 piętra oraz +10,- zł za każde dodatkowe piętro (bez windy). Jednak z uwagi na różnorodność mebli zarówno jesli chodzi o gabaryt jak i wagę, koszt takiej usługi może ulec zmianie. Zastzegamy sobie również prawo do rezygnacji z usługi wnoszenia ze względu na trudne warunki bądź wagę zakupionego towaru. Wszelkie szczegóły zostaną ustalone z Państwem przed wykonaniem usługi.

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty możliwy jest w trzech punktach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym. Płatność przy odbiorze tylko gotówką. Poniżej wykaz punktów oraz godziny otwarcia:

  • OUTLET MEBLE ul. Składowa 2 30-010 Kraków pon-piąt 10.00-18.00 sob 10.00-16.00

  • MEBLE NIEMIECKIE ul. Zabłocie 20/22 30-701 Kraków pon-piąt 10.00-18.00 sob 10.00-16.00

  • MEBLE NIEMIECKIE ul. Wodociągowa 1 32-700 Bochnia pon-piąt 09.00-17.00 sob 09.00-14.00

 

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości służymy pomocą i czekamy na Pańśtwa kontakt mailowy i/lub telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 18.00 oraz w wybrane soboty miesiąca w godz. 10.00 - 16.00: 

tel. kom: 664 089 565 - Piotr

tel. kom: 664 089 569 - Kamil            

kontakt@meblekolonialne24.pl

MEBLE KOLONIALNE 24

 

Projekt i realizacja  www.skassa.pl