Procedura zamówienia

 

Meble oferowane w naszym sklepie internetowym można w prosty i wygodny sposób zamówić wrzucając je do koszyka i wybierając odpowiednią formę dostawy i płatności. 

W przypadku zamówienia jednej sztuki towaru system oblicza najtańszy możliwy sposób wysyłki z wszystkich oferowanych przez nas form dostawy. Poniżej przykład koszyka z zamówioną jedną sztuką komody z serii FREEZY o numerze katalogowym #37. Koszt dostawy został obliczony na 90,- zł co jest najniższą możliwą ceną za wysyłkę, jaką jesteśmy w stanie zaproponować:

W przypadku zamówienia więcej niż jednej sztuki towaru, ze względu na duże gabaryty naszych mebli, system często nie jest w stanie precyzyjnie określić najtańszego sposobu wysyłki, dlatego po wrzuceniu kilku sztuk mebli do koszyka lub nawet ewentualnym zakupie, prosimy o kontakt w celu zaproponowania Państwu możliwie jak najniższych kosztów wysyłki. Poniżej przykład koszyka z zamówionym stołem o numerze katalogowym #104 oraz trzema parami krzeseł o numerze katalogowym #121 z serii NATURE WHITE. Koszt dostawy został obliczony na 240,- zł co po odpowiednim spakowaniu towaru jesteśmy w stanie obniżyć do 150,- zł [proszę pamiętać, że nie zawsze istnieje możliwość tańszej wysyłki. Dbając o dobre imię naszej firmy oraz Państwa zadowolenie zawsze proponujemy najniższy możliwy koszt dostawy naszego towaru].

W przypadku wybranych towarów do 30 kg istnieje możliwość wyboru dostawy do paczkomatu InPost lub placówki pocztowej / kiosku Ruch / stacji paliw Orlen. W pierwszym przypadku okno wyboru paczkomatu pojawi się pod opcjami płatności i dostawy, a w drugim punkt odbioru wybiorą Państwo podczas uzupełniania danych do wysyłki. Poniżej przykłady koszyków po wyborze paczkomatu InPost oraz dostawy do punktu odbioru Poczta Polska / Ruch / Orlen jako formy dostawy:

Po dodaniu towaru do koszyka i wybraniu formy dostawy oraz płatności w kolejnym etapie pojawi się podsumowanie Państwa zakupów. Na tym etapie mogą Państwo powrócić do koszyka aby kontynuować zakupy lub przejść do kolejnego etapu zamówienia.

W kolejnym etapie należy się zalogować, jeśli już wcześniej dokonywali Państwo u nas zakupu i mają już zarejestrowane konto w naszym serwisie. Po zalogowaniu się, dane do wysyłki oraz dane osobowe zostaną uzupełnione automatycznie zgodnie z tym co podali Państwo przy rejestracji. Jeśli od czasu ostatnich zakupów jakiekolwiek dane uległy zmianie należy ich dokonać w ustawieniach konta osobistego. Po zaakceptowaniu zmian i powrocie do koszyka dane powinny się zaktualizować automatycznie. Zmian można również dokonać bezpośrednio podczas zamówienia, zmieniając dane poniżej okna logowania, ale w takim wypadku po ponownym zalogowaniu dane uzupełnione automatycznie będą nadal zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji. Aby na stałe wprowadzić nowe dane zmian należy dokonać w ustawieniach konta osobistego. Poniżej okno logowania.

Jeśli to Państwa pierwsze zakupy w naszym sklepie mogą Państwo zajestrować się w naszym serwisie klikając w prawym górnym rogu zakładkę Logowanie / Rejestracja lub wpisując w okno logowania preferowany nick oraz hasło. Po kliknięciu "zaloguj" pojawi się możliwość przejścia do okna rejestracji. Poniżej okno rejestracji.

Mogą Państwo również dokonać zakupu bez rejestracji. W takim wypadku należy pominąć okno logowania i wprowadzić niezbędne dane osobowe, dane do wysyłki oraz dane kontaktowe. W przypadku zalogowania/rejestracji dane osobowe, dane do wysyłki oraz dane kontaktowe powinny uzupełnić się automatycznie. WAŻNE! Po dokonaniu rejestracji nie będzie można w przyszłości dokonać zakupu bez rejestracji z wykorzystaniem tego samego adresu e-mail w danych kontaktowych. Jeśli zapomną Państwo hasło do konta osobistego, prosimy o kontakt ze sprzedawcą.

W przypadku wyboru dostawy do punktu pocztowego / kiosku Ruch / stacji paliw Orlen na etapie logowania / uzupełniania danych osobowych pojawi się mapka wyboru punktu odbioru. Mapka jest zintegrowana z oknem danych do wysyłki dlatego po zalogowaniu / uzupełnieniu danych do wysyłki mapka pokaże wszystkie aktualne punkty odbioru w najbliższej okolicy adresu podanego w oknie danych do wysyłki, np: po wpisaniu w oknie danych do wysyłki ul. Królewska 10 / Kraków, mapka pokaże wszystkie punkty odbioru w okolicy tego adresu. Poniżej przykład mapki z wyborem punktu odbioru. WAŻNE! W przypadku wyboru dostawy za pobraniem [płatność przy odbiorze - tylko w przypadku wybranych towarów do 30 kg] nie ma możliwości dostawy do innego punktu odbioru niż placówka Poczty Polskiej. 

Po zalogowaniu / wprowadzeniu niezbędnych danych mogą Państwo dodać uwagi w okienku "Uwagi do zamówienia" oraz zdecydować czy do zamówienia ma być wystawiona faktura VAT [po odznaczeniu "Proszę o wystawienie faktury" pojawi się okno do uzupełnienia danych do faktury] jak i czy chcą Państwo otrzymywać od naszej firmy wiadomości drogą e-mail dotyczące jedynie wprowadzanych na naszym sklepie internetowym zmian oraz nowych mebli w naszej ofercie. Akceptacja regulaminu, formy płatności oraz dostawy jest obligatoryjna. Po uzupełnieniu wszelkich niezbędnych informacji mogą Państwo wrócić do poprzedniego etapu zamówienia lub zakończyć zamówienie klikając w "Zakończ i zapłać" co wiąże się z zamówieniem z obowiązkiem zapłaty. Poniżej okienko uwag oraz opcje zakończenia zamówienia.

Po zakończeniu zamówienia na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłana wiadomość podsumowująca zamówienie oraz zawierająca szczegóły dotyczące płatności oraz dostawy.

Większość oferowanego przez nas asortymentu znajduje się na głównych magazynach importera, dlatego termin dostawy w większosci przypadków wynosi od 14 do 31 dni i oznaczony jest ciemnozielonym kolorem. Termin realizacji zamówienia uzalożniony jest od etapu zamówienia mebli z głównego magazynu. 31 dni gdy zamówienie jest na początkowym, a 14 gdy na końcowym etapie przy czym terminy te są maksymalnymi terminami dostawy towaru wyrażonymi w dniach kalendarzowych i towar najczęściej jesteśmy w stanie wysłać średnio o 7 dni wcześniej, o czym Państwa poinformujemy. Poniżej kilka przykładów mebli dostępnych w terminie od 14 do 31  dni:

Część naszego asortymentu oznaczona jest jasnozielonym kolorem i widnieje jako dostępna w terminie od 4 do 14 dni. Jest to towar, który znajduje się na naszych własnych magazynach skąd jest bezpośrednio wysyłany na wskazany przez Państwa adres dostawy dlatego termin realizacji zamówienia zależy od ilości już realizowanych zamówień. Ponieważ w trosce o dobre imię naszej firmy jak i Państwa zadowolenie z zakupu, każdy towar jest sprawdzany przed wysyłką dlatego najwcześniej towar może dotrzeć do Państwa w ciągu 4, a najpóźniej 14 dni kalendarzowych. Średnio towar oznaczony jasnozielonym kolorem dociera do naszych klientów w ciągu 7 dni. Poniżej kilka przykładów mebli dostępnych w terminie od 4 do 14  dni:

Wszystkie nasze meble oznaczone jasno lub ciemnozielonym kolorem są dostępne i można je zamówić albo przez koszyk, albo drogą mailową pisząc na adres kontakt@meblekolonialne24.pl. Asortyment oznaczony pomarańczowym kolorem jest aktualnie niedostępny, dlatego nie ma możliwości dodać go do koszyka i dokonać zakupu. Towar taki oznaczony jako na zamówienie jest dopiero na etapie produkcji, a ponieważ nasze meble są wykonywane ręcznie w Indiach, termin oczekiwania deklarowany przez producenta wynosi do 3 miesięcy. W ekstremalnych przypadkach termin ten może się przedłużyć, ale 90% mebli dociera w terminie, a część nawet szybciej. Aby zamówić taki towar wystarczy zamówić go drogą mailową pisząc do nas na adres kontakt@meblekolonialne24.pl. Niestety nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej daty dostawy, dlatego zamówienie takie nie jest w żaden sposób zobowiązujące i nie wymaga żadnej zaliczki. O postępach w realizacji zamówienia będziemy informować na bieżąco, a należność za zamówione meble uregulują Państwo bezpośrednio przed wysyłką towaru. Poniżej kilka przykładów mebli dostępnych w terminie od 1 do 3 miesięcy:

W przypadku zamówienia towarów o okresie oczekiwania 4-14 dni oraz 14-31 dni termin realizacji zamówienia zawsze liczony jest dla okresu 14-31 dni. W przypadku zamówienia towarów o okresie oczekiwania 4-14 lub 14-31 oraz 1-3 miesiące nie mamy możliwości przechowania towaru o okresie oczekiwania 4-14 i 14-31 dni do czasu pojawienia się towaru o okresie oczekiwania 1-3 miesiące. W takim przypadku zachodzi konieczność realizacji dwóch przesyłek. Pierwszej zawierającej towar dostępny w okresie 4-14 i/lub 14-31 dni oraz drugiej zawierającej towar o okresie oczekiwania 1-3 miesiące. Mogą Państwo poczekać z zamówieniem do czasu aż pojawi się towar aktualnie niedostępny, ale ze względu na ciągłą dostęność towaru w ofercie istnieje ryzyko, że gdy towar niedostępny dotrze z Indii, towar dostępny się wyprzeda i zajdzie konieczność ponownego oczekiwania przez okres 1-3 miesiące. Niestety nie mamy możliwości zarezerwowania ani przechowania towaru dostępnego [4-14 i/lub 14-31 dni] do czasu pojawienia się towaru atualnie niedostępnego [1-3 miesiące]. 

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości służymy pomocą i czekamy na Pańśtwa kontakt mailowy i/lub telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 18.00 oraz w wybrane soboty miesiąca w godz. 10.00 - 16.00:

tel. kom: 664 089 565 - Piotr

tel. kom: 664 089 569 - Kamil            

kontakt@meblekolonialne24.pl

Projekt i realizacja  www.skassa.pl